Skupina PPF získala investora pro svůj mediální projekt v regionech
06/09/2010
Skupina PPF uzavřela dohodu s investorem, Richardem Benýškem, který od ní odkupuje společnost PPF Media. Ke změně vlastníka dochází k dnešnímu dni, následně bude změněn rovněž název i orgány firmy. Podrobnosti transakce se po dohodě obou stran nezveřejňují.
Po analýze zhruba roční pilotní fáze vyhodnotila Skupina PPF mediální projekt hyperlokálního zpravodajství a rozhodla se jej nadále neúčastnit. V projektu Naše adresa nahradí Skupinu PPF nový investor, jenž o něj projevil zájem.
Rozhodnutí Skupiny PPF odprodat firmu PPF Media je motivováno především nově koncipovanými investičními pravidly, která odrážejí příklon Skupiny k větším, konzistentním investicím v hodnotě nejméně 100 milionů eur. Pilotní projekt, během něhož PPF Media provozovala internetové stránky hyperlokálního zpravodajství a vydávala na ně navazující týdeníky v sedmi regionech ČR, nenaplnil parametry komerční návratnosti, na které Skupina PPF cílí.
Evžen Hart, člen vrcholového vedení PPF a předseda představenstva PPF Media, uvedl: „Povinností každého investora je zhodnocovat vložené prostředky. Skupina PPF je v tomto ohledu sama na sebe velmi náročná. Dnes opouští menší projekty a soustřeďuje se na větší kapitálové účasti. Tým PPF Media se s obrovskou energií pustil do budování regionální sítě webů a novin, do projektu, jenž se stal v České republice unikátním a hojně napodobovaným. Za toto úsilí patří poděkování špičkovým profesionálům v oblasti médií, které kolem projektu Naše adresa shromáždil Roman Gallo.“