Vážený uživateli, je nám líto, ale Váš prohlížeč nepodporuje plné zobrazení webu. Doporučujeme Vám přejít na jeho aktuálnější verzi (MS Edge) nebo na některý z nejčastějších prohlížečů (Chrome, Firefox, Safari).
Home Credit

PPF Financial Holdings

Home Credit

Home Credit Group B.V. je jedním z předních světových poskytovatelů spotřebitelských úvěrů se zaměřením na rozvíjející se trhy. Posláním společnosti je odpovědné poskytování spotřebitelských úvěrů, především lidem s krátkou nebo žádnou úvěrovou historií, pomocí vícekanálového online a offline distribučního modelu s důrazem na digitální služby a nástroje.

Home Credit chce změnit způsob, jakým svět nakupuje, pomocí produktů spotřebitelského financování, které jsou pro zákazníky snadno dosažitelné a cenově dostupné. Vyspělé technologie a metody datové analýzy umožňují zodpovědný, inkluzivní přístup k úvěrovým službám zákazníků. Skupina Home Credit spravuje a centrálně vyvíjí řadu procesů a řešení, následně adaptovaných pro každý lokální trh. Home Creditu si tak udržuje v trvale se vyvíjejícím digitálním světě vysokou míru agility a inovací. 

Home Credit

Skupina Home Credit je mateřskou společností, která je organizována do několika regionálních uskupení a vlastní majetkové podíly ve společnostech poskytujících služby spotřebitelského financování v devíti zemích světa. Za desetiletí svého působení společnost vyvinula širokou nabídku inovativních a dostupných finančních služeb a řešení, které jsou přizpůsobovány kulturním, společenským a ekonomickým nuancím na každém ze světových trhů, kde podniká.

Skupina působí v zemích s vysokým růstovým potenciálem, které mají v souhrnu zhruba 3,4 miliardy obyvatel a vyznačují se nadprůměrným růstem HDP a nízkou mírou penetrace spotřebitelského financování. Společnosti skupiny Home Credit na všech svých trzích patřily k největším a nejlépe hodnoceným značkám v oblasti poskytování úvěru na místě prodeje zboží.

Cílem skupiny je poskytovat ve všech zásadních parametrech vysoce konkurenceschopné služby a v trvale se vyvíjejícím digitálním světě si zachovávat vysokou míru agility a inovativnosti. Vyspělé technologie a srozumitelné mobilní aplikace umožňují inkluzivní přístup k úvěrovým službám a poskytování první zkušenosti s úvěrovými a finančním produkty řadě zákazníků, kteří nemohou nebo nechtějí využívat standardní bankovní produkty. Digitální platformy zpracovávají velké objemy dat, díky nimž má společnost k dispozici účinné prediktivní nástroje pro rozhodování o případných úvěrech.

Skupina Home Credit na svých trzích nabízí zejména tři typy nezajištěných spotřebitelských úvěrových produktů: nebankovní úvěry (bezhotovostní úvěr na financování nákupu zboží dlouhodobé spotřeby), víceúčelové nebo hotovostní úvěry a revolvingové úvěrové produkty. Home Credit svým zákazníkům nabízí vedle úvěrů i doplňkové produkty a služby, jako jsou zajišťovací produkty a distribuce pojištění od třetích stran. Produktová strategie se soustředí na udržení vysoké loajality zákazníků, pro které nabízí služby vycházející vstříc měnícím se životním potřebám a situacím všech věkových skupin.

Během roku 2021 se na trzích Home Creditu významně projevovaly dopady celosvětové pandemie covidu-19. Společnost proto akcelerovala svoji digitalizaci. Ta zahrnovala mj. hlubší integraci mobilních aplikací, které umožňují lepší zákaznickou zkušenost, interakci při splácení úvěru a nákup spotřebního zboží prostřednictvím online maloobchodních partnerů. Míra využití těchto aplikací podtrhuje rychlost a hloubku digitální transformace HCGBV. Více než 80 procent obchodů společnosti se nyní uskutečňuje prostřednictvím mobilních zařízení. Aplikaci Home Creditu má celosvětově staženo 106 milionů registrovaných uživatelů. V roce 2021 digitalizace také umožnila razantní snížení nákladů díky omezení objemu poskytovaného prodejního poradenství o 54 procent.

Home Credit

Finanční inkluze a gramotnost

Společenská odpovědnost skupiny Home Credit se soustřeďuje na podporu vytváření podmínek, které napomáhají vzniku finančně inkluzivní společnosti. Každá ze zemí, kde Home Credit podniká, realizuje programy finanční gramotnosti, jež podporují odpovědné rozhodování zákazníků o půjčkách.

Aktivity společenské odpovědnosti se dělí do tří kategorií: vzdělávání a zejména finanční gramotnost, snižování chudoby a přímá pomoc společenstvím. V roce 2019 se skupina Home Credit zapojila do více než 30 programů v uvedených oblastech, které oslovily více než 3 miliony lidí.

„Zodpovědné financování potřeb zákazníků napomáhá lepšímu životu lidí, rodin i komunit."

Jean-Pascal Duvieusart

předseda představenstva PPF Financial Holdings

Kontakty

Home Credit N.V.

Strawinskylaan 933
1077 XX Amsterdam
Nizozemsko

Home Credit International, a.s.

Evropská 2690/17
160 00 Prague 6
Česká republika